Sesame.bg стартира телевизионен формат за Купата в колаборация с Иван и Андрей

Генералният спонсор на турнира за Купата на България Sesame.bg стартира амбициозен телевизионен проект в партньорство с Нова Броудкастинг Груп. Форматът е в колаборация с продуцентите Иван Христов и Андрей Арнаудов, а целта е надпреварата да се превърне в още по-атрактивен за привържениците телевизионен продукт.

Предаването „Sesame Купа на България“ ще постави своето начало в ефира на DIEMA SPORT, част от спортния премиум пакет DIEMA XTRA, на 12 април в 17.30 часа и ще подгрее и проследи полуфинала между Славия и ЦСКА-София. Зрителите ще станат свидетели на близо четири часов формат, изпълнен с много емоции, риалити елементи, игри, атрактивни гости и водещи футболни експерти. Шоуто ще продължи на 13 април със сблъска между Лудогорец и Левски, както и за реваншите от полуфиналите и заключителната битка за трофея на 11 май.

„За нас Sesame Купа на България е турнир, който в най-пълна степен изпълва смисъла на футбола като игра, носеща чиста емоция. Надпревара, в която малкият може да победи големия и неизвестният – известния. Или иначе казано – равен шанс за всички… Приехме да станем част от този проект и лица на Sesame.bg, защото амбициите на бранда са свързани с развитие на проект с широк хоризонт, в рамките на който да се реализират редица инициативи. Тук идва и нашата роля, в която на база дългогодишния ни телевизионен опит, да помогнем за разгръщането на формат, който не е правен досега у нас. Още на 12 април, за първия полуфинал, зрителите ще станат свидетели на близо 4 часа жив ефир с атрактивни гости, игри, риалити моменти и едни от водещите футболни експерти. Всичко това ще бъде облечено в модерна визия, а за изпълнението му ще се използват най-добрите технологии и студио от ново поколение, което ще бъде показано за първи път в родния ефир“, споделиха Иван и Андрей преди старта на телевизионното шоу.  

В допълнение от Sesame.bg посочиха, че за да допринесат за надграждане преживяването от турнира, работят по разработването на цялостен медиен продукт. „Амбицирани сме да създадем формат, който ще повиши значително интереса към турнира. От неговия старт в предварителните кръгове – до самия му финал. Редом с това ще отговорим на нуждите на привържениците за актуалност на информацията с дигитален продукт, който ще съчетава нова уеб платформа и социални мрежи, където всеки да може да научава най-интересното от Sesame Купа на България“, заяви изпълнителният директор на Sesame.bg Деян Димитров.